Pravilnik o notranjem postopku reševanja pritožb in reklamacij REGIA GROUP

REŠEVANJE PRITOŽB POSREDOVANIH S STRANI STRANK, ZAVAROVANCEV, ZAVAROVALCEV, POSLOVNIH PARTNERJEV TER ZDRUŽENJ POTROŠNIKOV NA PODROČJU SKLEPANJA ZAVAORVANJ

Pritožbo nam lahko posredujete v pisni obliki na naslov: REGIA GROUP d.d., Vodovodna cesta 93, 1000 Ljubljana ali na elektronski naslov: info.regiagroup@regia.si v roku 15 dni od nastopa dogodka.

Pritožba mora vsebovati:

  • Ime in priimek stranke, ki vlaga pritožbo ali reklamacijo,
  • zavarovalnica in številka zavarovalne police na katero se nanaša pritožba,
  • navedbo, kratek opis dogodka na katerega se nanaša pritožba,
  • dokazila k navedbam,
  • elektronski naslov in kontaktno telefonsko številko.

Celoten pravilnik o notranjem postopku reševanja pritožb in reklamacij je na tej povezavi.